Total Pageviews

Saturday, 20 April 2013

Cerpen!

Assalamualaikum readers!

Saya rasa, malam ni saya nak up-kan sebuah cerpen! Ada sesiapa yang berminat tak? Winkwink ^^. Haha! Rasa macam tak akan terjawab aje soalan tu. BTW, korang abaikan ajelah cerpen yang akan saya up-kan ni kalau korang rasa mengarut gila jalan cerita cerpen ni. Hehe, sorry kasar sangat! But, meskipun korang nak abaikan, dengan rasa rendah dirinya saya minta, tolonglah tinggalkan komen. Komen ni, merupakan ejen utama seseorang penulis itu untuk menghasilkan karya yang lebih bermutu daripada segala aspek. Korang cakaplah apa-apa pun yang korang nak dan saya akan cuba untuk reply dan jadikan sebagai panduan untuk saya berkarya dengan lebih baik. Harap readers semua faham perasaan saya. Huhu, :') Maklumlah, saya masih mentah dalam bidang penulisan. GTG! Nantikan cerpen saya malam ni ya? Mungkin dalam pukul 10 ke atas sebab saya tengah struggling nak siapkan cerpen ni. Sikit aje lagi! Haha! Tunggu jangan tak tunggu!

Salam sayang,
Nasha Hadzir Othman  

No comments:

Post a Comment