Total Pageviews

Monday, 22 September 2014

Ehem, :)...

Assalamualaikum, readers, :).

Sihat, semua? Alhamdulillah, untuk yang sihat. Untuk yang sakit juga alhamdulillah, :). Sakit itu kan penghapus dosa. Syafakallah, :). Semoga cepat sembuh.

Alhamdulillah, ada jugak peluang nak jenguk-jenguk blog. Hehe, muncul balik setelah sekian lama menyepi. Entry terakhir masa bulan enam kalau tak silap. Rasanya, dah banyak kali saya minta maaf, kan? Tapi kalau dah buat salah, memang kena minta maaf, kan? Kali ini, saya nak minta maaf lagi. Saya bukannya sengaja nak biarkan blog ni bersawang dan berdebu.

Saya merupakan seorang pelajar yang masih belajar. Mohon readers mengerti dan memahami tuntutan saya sebagai seorang pelajar. Kurang tiga minggu lagi, saya akan menghadapi peperiksaan. Doakan saya, semua, :). May Allah bless us, :D.

Rentetan itu, saya nak maklumkan bahawa blog ini akan terus menyepi buat sementara waktu. Tapi blog ini takkan ditutup. Masih terbuka seperti biasa tetapi akan sepi tanpa tuannya. InsyaAllah, kalau selepas peperiksaan nanti saya tak sibuk dengan tuntutan sekolah, kalau selepas peperiksaan nanti saya tak sibuk dengan tanggungjawab sebagai seorang anak, blog akan berjalan seperti biasa. Dengan entry pada setiap hujung minggu. Saya tak janji, tak pernah janji. Cuma saya akan cuba lakukan yang terbaik untuk pastikan blog ini tak sepi.

Untuk makluman readers, saya masih menulis tetapi dikurangkan sedikit. Dalam seminggu, saya akan pastikan saya tetap menulis walau hanya satu muka surat. Jadi kalau-kalau skill menulis saya tertumpul sikit tu, harap maklum. Hehe...

Sebelum saya mengakhiri watikah saya ini, saya nak ucapkan jutaan terima kasih untuk mereka yang rajin-rajin jenguk blog saya untuk tengok entry terkini. Saya tahu betapa hancur remuknya hati readers bila tengok tak ada entry baharu, kan? Sebab saya pun salah seorang pembaca. Jadi saya faham perasaan itu. Saya minta maaf sangat-sangat... Mohon pengertian semua, :).

Oh, ya! Mengenai Saudara Selamanya... Proposal dah lama dah hantar. Masa bulan enam lagi. Tapi belum dapat maklum balas lagi. Saya ada contact publisher. Mereka kata, masih dalam penilaian dan maklum balas akan diberikan dalam masa terdekat. Doakanlah yang terbaik, :). InsyaAllah, ada rezeki, adalah... Kalau dapat maklum balas nanti, insyaAllah, saya akan maklumkan kepada readers. Kalau berita baik, baiklah. Kalau buruk, kecewa tu memang ada, tapi tak bermakna hanya kerana satu proposal saya nak berhenti menulis, kan? Lagipun, itu cubaan pertama saya dalam dunia penulisan. InsyaAllah, saya akan terus baiki diri dan cara penulisan untuk hasilkan sesuatu yang lebih baik dan semakin baik serta dapat memanfaatkan para pembaca.

Akhirul kalam, terima kasih sekali lagi kepada readers yang setia menjenguk blog ini. Bolehlah readers semua berehat dahulu. Peperiksaan saya bermula pada 13 Oktober nanti. Sepanjang satu minggu tu. Jadi, bergantunglah bila readers nak jenguk kembali blog ni. Saya tak kisah. Sebab itu hak readers.

Doakan yang terbaik buat saya, :). Buat kita semua juga. May Allah bless us, :). Ameen, insyaAllah!

P/S: Saya akan titipkan JBC 4 untuk readers. Semoga terubat sedikit rindu. Hahaha. Macamlah ada orang merindu! Anyway, terima kasih untuk readers yang bagi komen baik melalui blog juga melalui emel. Hehe. Senyum sorang-sorang tengok komen-komen. Alhamdulillah, buat penambah semangat! Terima kasih sekali lagi, readers! Tunggu JBC 4 dalam entry seterusnya, :). Coming soon, :). 

No comments:

Post a Comment