Total Pageviews

FIRST BABY

Thursday 19 January 2017

Cerita baru? Hmmm...

Assalamualaikum, :).

Harap readers semua sihat, ^_^. Tengah-tengah malam Khamis ni, saya sedang sibuk menggali pendrive sambil tengah fikir cerita apa nak campak dalam blog ni untuk gantikan slot cerpen Hidayah Dia yang dah TAMAT tu.

Nak cari cerpen yang dah tamat, satu pun tak ada. Nak letak novel pulak, tiba-tiba saya terpikir yang novel ni nanti saya nak guna untuk ganti slot si RUN yang tak ada sambutan tu (disebabkan viewers untuk Bab 6 tu dah hampir 200 tapi komen ada 3 je yang kata nak sambungan, so saya assume RUN tu tak ada sambutan). Hahahaha.


Maka akhirnya saya pun buat keputusan untuk letak cerpen baru. (Cerpen masih belum tamat dalam pendrive. Tapi tinggal lagi lebih kurang 2/3 muka surat je nak tamatkan.)

Sepatutnya cerpen ni ganti slot Hidayah Dia kan? But saya up besok ye? Coz nak tamatkan dulu cerpen ni malam ni. And nak pikir tajuk apa nak letak. Hahaha. Dah berzaman dah tulisnyaa tapi tajuk pun tak ada. 

Jemput semua buka blog hari Sabtu. Coz hari Jumaat tu tak sure lagi awal pagi ke lewat malam update-nyaa. Suri rumah sepenuh masa lah katakan. Nak masak, nak basuh pinggan mangkuk periuk belanga, nak sidai baju, kemas rumah, nak jaga anak lagi. Hahahahaha. Part jaga anak tu ofkos lah temberang.

Till then, see you!  

2 comments:

  1. Alaaaa. Janganlah stop run. Tambah je cerpen tu. Ramai yg ternanti nanti nak baca. Run tu watak yg suka dibaca

    ReplyDelete
  2. Pleaseee jangan stop run tuuu

    ReplyDelete