Total Pageviews

FIRST BABY

Saturday 31 December 2016

Selamat Tahun Baru!

Assalamualaikum, :).

Saya update blog ni semata-mata nak wish Selamat Tahun Baru kepada semua pembaca, ^_^. Semoga tahun yang baharu ini akan mengubah kita menjadi insan yang lebih baik, :).

Hari ni hari Sabtu. Hari yang sepatutnya korang habiskan masa korang untuk tatap RUN. Tapi sayaanggg, hari ni tak ada update untuk RUN.

Sebabnyaaa...

Saya tak tepek teaser lagi dekat FB. Huhu. Ingatkan nak tepek semalam, after attending my driving class. Then suddenly dapat berita yang atuk saudara saya meninggal dunia. So rushing balik kampung. Laptop tinggal dekat rumah coz I know kalau bawak pun memang takkan buka since dah berkumpul ramai-ramai satu family besar. Maka tergendalalah niat nak menepek teaser dekat FB tu.

So malam ni saya tepek teaser dekat FB. Next Saturday barulah ada update baru untuk RUN Bab 5. Mohon semua bertabah.

Oleh kerana berita sedih nan satu itu dan saya tak nak kita bersedih pada ambang tahun baru,

Maka saya pun bersetuju dengan kata hati saya untuk update next part untuk cerpen HIDAYAH DIA. Yeay!

Jadi, tunggu update daripada saya, :).

Again, selamat tahun baru, ^_^!

No comments:

Post a Comment