Total Pageviews

FIRST BABY

Sunday 7 May 2017

Untuk Kawan-kawan NHO, Pembaca Setia NHO yang Ada Instagram...

Assalamualaikum, :).

Tak boleh blaa betul tajuk posting hari ni.

Itulah, saja nak bagitahu korang. Walaupun Sis Nasha korang ni anak muda masa ini, tapi baru sekarang ni dia tergerak hati nak buat Instagram. Hahahaha!

Saya baru buat semalam akaun tu dan baru ada satu post. Nanti saya fikir ya, saya nak update apa dalam instagram tu.

Jadi, untuk kawan-kawan yang tengah baca ni, kalau nak berhubung dengan Sis Nasha tapi tak ada Facebook, tak ada Twitter, tak ada Wattpad (Segala benda laman sosial yang Sis Nasha ada, tapi korang tak ada)... Almaklumlah, Sis Nasha ni ketinggalan zaman. Lambat buat Instagram. Haha, >.<

Kalau korang ada akaun Instagram shj dalam banyak2 akaun laman sosial dalam dunia ni, korang dah boleh mengenali Sis Nasha Hadzir Othman secara lebih dekat! (Macamlah ada orang excited -_-)
So, kalau nak follow, bolehlah cari nasha_h_othman. Profile picture saya buat masa ni, saya letak nama saya dulu, sebab saya malu nak tayang muka. Hahaha.

Dan buat masa ini juga, akaun tu private atas alasan yang tertentu, >.<. Nanti apabila saya dah bersedia, saya akan buka akaun tu kepada public. Giteww~

Jadi jemput-jemputlah menjalin hubungan silaturahim dengan saya. Mana tahu boleh jadi bestie alam maya? Hahaha.

Terima kasih, korang, :).

Yang baru nak mengejar kecanggihan teknologi zaman sekarang,
Nasha Hadzir Othman.  

No comments:

Post a Comment